Thursday, 8 October 2009

banjir di tingkat 11???


percaya atau tidak, air melimpah dari tingkat atas sehingga ke tingkat bawah. gara-gara tidak sedar paip terbuka sebab bekalan air telah terputus sejak malam. keadaan bertambah buruk dek saliran perpaipan yang tersumbat.

here are some pictures:



the water reflection



habis buku nota microb ku basah kuyup...isk2..



it cost me rm15 to send it to the laundry
kalau lompat atas ni macam lompat kat padang rumput yg basah..



my lecture notes..tak sempat baca pun lagi..



baru je beli tahun lepas..sedihnya..



timbunan nota yang separa basah


so people, moral of the story is always be careful...check things before you went out of the house...jangan dah terhantuk baru nak tengadah

sebenarnya banyak pengajaran yang boleh diambil. depends on how deep you want to think about it. i leave it to you guys..



2 comments:

  1. isk3 kesian...plg sedih klu notes yg basah dah x leh nk dibaca..

    yg klaka nye, org banjir air naik dr bawah ke atas..
    ini, dr atas ke bawah.. haha.

    ReplyDelete
  2. huhu...nasib baik guna ballpen biasa...boleh la baca lagi...
    ini banjir style baru...haha

    ReplyDelete