Saturday, 22 August 2009

it's a day

sambutan bulan kemerdekaan. ada mamcam2 pertandingan, kuiz, nasyid, video pendek, busana muslimah....tahniah buat penganjur.
bagus juga, bila lagi mahu berkumpul dan berkenalan dengan junior.dapat kenal muka pun jadilah..
sempat juga jumpa senior2 yg jarang2 dapat dilihat di fakulti ...
tambah seronok untuk sertai pertandingan nasyid. sudah lama tiada aktiviti itu. gembira untuk berkumpul dan berlatih. macam2 kerenah. tambah seronok bila dapat bermain alat perkusi.
pelbagai kreativiti busana
adik2 tahun satu yg mendedikasikan lagu buat senior2
lagu 'senyum' daripada kakak2 kami
yang pasti akan dirindui

for my dear friends, the memories and experiences that we had are priceless. i love you all.hope this one is not the last. to those who had taught me how to play konga, i thank you all. ada yang tanya kalau2 saya biasa main konga masa zaman2 sekolah dulu. jawapannya tidak. hanya berpeluang bila masuk fpsk. jadi, kalau anda rasa saya bermain dengan bagus, kredit harus diberi kepada 'cikgu2' yg tak lokek mengajar dan berkongsi ilmu..

secara keseluruhannya, hari ini sangat menarik, seronok dan penuh dengan pengajaran. alhamdulillah 'ala kulli ni'mah...semoga ramadhan kali ini lebih baik dan kita diberi rahmat untuk bertemu dengan malam itu..

2 comments:

  1. itukah... busana...? ye, kreatif.

    akak2 senior yg nyanyi lagu senyum tu mcm penat je. hehe.

    ReplyDelete
  2. is that a real compliment or just a simple sarcasm??

    diorang penat la rushing...

    ReplyDelete