Friday, 12 September 2008

"ni kalau usik ni, mesti patah...baik jgn usik..." Pang!! ha, kan dah patah! dah tau nak patah,buat apa usik?? x tau la..saje nak tau..nak buat eksperimen... pernah x jadik mcm tu?x tau la org lain tp sy ni kdg2 suka buat macam tu..x tau la kenapa... mmg la dah tau kalau kita buat mcm ni, mesti jadi macam ni,tapi nak jugak buat.tau, akan menyusahkan diri,tp selagi x jadi depan mata, selagi tu x puas hati... faham ke sy cakap apa ni?salah satu masalah saya ialah saya ni x pandai bercerita..even cerita yg paling best atau lawak pun,bila saya yang cerita, mesti jadi x best...hmm masalah jugak...

No comments:

Post a Comment